maandag 20 januari 2014

Oude familiemenu's en van belangrijke gebeurtenissen.


Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn neef & nicht Alfred & Andrée Pauwels. Blankenberghe, Hôtel Impérial, 18 maart 1923.

 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn neven Antoine & Eugène Ségaert. Blankenberghe 17 maart 1929.

 Banket ter gelegenheid van het Zilveren Bruiloftsfeest van mijn grootoom & groottante Arthur Pauwels & Marie Doetsch. Blankenberghe, Impérial Hotel 24 november 1931.

 Banket ter gelegenheid van het huwelijk van mijn grootoom & groottante Edgard Doetsch & Blanche Schwartz. Blankenberghe 10 februari 1912.

 Banket ter gelegenheid van het huwelijk van Juffrouw Flore D'Hondt en De Heer Jules Soete. Blankenberghe 18 mei 1909.

 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn grootneef Gustave Capiau. Blankenberghe 25 maart 1928.

 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van Juffrouw Lydie Willems. Blankenberghe 6 april 1924.

 Banket ter gelegenheid van het huwelijk van mijn grootoom Léon Doetsch & Mevrouw Fritz Capiau (Esther Masson). Blankenberghe "Grand Hôtel des Flandres & Capiau", 21 april 1928.

 Banket ter gelgenheid van de 1ste Communie van mijn grootgroottante Juffrouw Marguerite D'Hondt. Blankenberghe 15 maart 1891.
 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn tante Marguerite "Titi" Pauwels. Blankenberghe "Hôtel Petit Rouge", 25 maart 1928.
 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn grootgroottante Marguerite D'Hondt. Blankenberghe 15 maart 1891.
 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn tante Marguerite "Titi" Pauwels. Blankenberghe "Hôtel Petit Rouge", 25 maart 1928.
 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn nicht en neef Marie-Louise en Juste Segaert. Blankenberghe 13 april 1924.
Kleine anecdote: Pierre Willems heeft met een potloodstreepje elk gerecht van dit menu aangestipt m zeker te zijn dat hij alles gekregen had! Pierre was toen 15 jaar!

 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van Paul Soete. Blankenberge "Villa Scarphout", 15 maart 1932.

 Banket ter gelegenheid van het huwelijk van Juffrouw Wilhelmine Willems en De Heer Charles Van Wynsberghe. Blankenberghe "Hôtel Splendide", 28 september 1927.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten