donderdag 9 januari 2014

Oude familiemenu's en van belangrijke gebeurtenissen!


Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn groottante  Esther Pauwels, Blankenberghe 11 april 1886.

 Banket ter gelegenheid van de 1ste Communie van mijn grootvader René Pauwels, Blankenberghe 02 april 1893.
 Banket ter gelegenheid van de doop van mijn grootnicht Victorine D'Hondt, Blankenberge 29 april 1889.

 Enkele prachtige handgeschreven menu's van Hôtel de la Paix, Blankenberghe 29 juli en 5/6/7 augustus 1884.

 Onbekend menu, Blankenberghe 26 april 1890.

 Banket ter gelegenheid van het huwelijk van Juffrouw Elsa Regoudt en De Heer Willy Pauwels, mijn tante en oom, Blankenberghe Hôtel Petit Rouge 9 mei 1936.

 Banket ter gelegenheid van het huwelijk van Marie De Clercq en De Heer Jules?, Blankenberghe 7 februari 1893.

 Banket ter gelegenheid van de verloving van mijn tante Marguerite "Titi" Pauwels en De Heer Lucien "Lulu" Laurent, Blankenberghe Hôtel Petit Rouge 31 oktober 1937.

 Banket ter gelegenheid van de inhuldiging van het Grand Hôtel Godderis van mijn groot-grootoom Ad. Dhondt-Hoste, Blankenberghe 20 juni 1886.

 Volksbanket aangeboden aan mijn grootoom De Heer Arthur Pauwels ter gelegenheid van zijn inhuldiging als Burgemeester der Stad Blankenberghe, Grand Hôtel de la Paix, 14 mei 1933.
Bekijk de prijzen van de wijenen en Champagnes.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten