vrijdag 27 december 2013

Nieuwe aanwinsten voor mijn foodie bibliotheek.



Mijn familieleden moeten nooit ver zoeken naar het gepaste kadootje voor onder de Kerstboom, een culinair werk doet mij steeds plezier!

Dit jaar kreeg ik deel 2 van PEPSICO CULINAIRE een origineele uitgave van PepsiCo BeLux in samenwerking met de hotelschool "Ter Duinen" van Koksijde. Allemaal bijzondere gerechten bereid door jong Belgisch culinair talent met PepsiCo producten Jays, Smiths, Duyvis, Quaker, Alvalle, Tropicana, Looza en Pepsi-cola.




En  ook deel 3 van "Stefan Elias reist in de voetsporen van Jacques Bloch de bekende Gentse Patissier".
Toen de banketbakkerij-patisserie Bloch op zaterdag 29 maart 2008 na 110 jaar definitief de deuren sloot, bleef het trouwe cliënteel verweesd achter.
Dank zij Stefan Elias die er 20 jaar lang werkte en de jongste telg Jacques Bloch kwamen deze 3 hebbedingen voor alle foodies in publicatie!


Ik kijk natuurlijk nu reeds uit naar de volgende Kerst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten